18 mei 2020

Voucherregeling leidt bij Roompotgasten tot onbegrip en onduidelijkheid

Verschillende gasten van Roompot zijn niet te spreken over de manier waarop het bedrijf omgaat met het omboeken van vakanties via de voucherregeling. Een zelfde verblijf in dezelfde periode volgend jaar valt in sommige gevallen 20 tot ruim 40 procent duurder uit. Roompot spreekt tegen dat het om een prijsverhoging gaat.

Onno, die niet met achternaam genoemd wil worden, had een midweekje geboekt in Domburg vorige week. Maar die vakantie werd door Roompot geannuleerd. Zonder te vragen kreeg hij een voucher ter waarde van het al betaalde bedrag voor een volgend verblijf bij Roompot.

Plus 42 procent
Hij besloot meteen zijn vakantie om te boeken naar dezelfde week in de meivakantie volgend jaar, in hetzelfde type huisje. Maar bij het omboeken bleek de prijs ineens 20 procent hoger te liggen dan dit jaar.

En een gezin uit Nijmegen, dat anoniem wil blijven, was ineens 300 euro extra kwijt, een stijging van 42 procent. Elly Verkade maakte hetzelfde mee. Zij was ineens ruim 600 euro extra kwijt voor de drie huisjes die ze voor haar familie had geboekt, een stijging van 27 procent. Na vragen van Omroep Zeeland heeft Roompot die extra kosten ongedaan gemaakt.

Bron en hele artikel: Omroep Zeeland


               Boek nu een verblijf bij Center Parcs              
  of kiest u liever voor 
Landal Greenparks of Roompot
 Liever een kijkje of verblijf bij DroomparkenTopparkenQuriosMolecaten of RCN 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten