12 december 2019

Roompot gaat gastbeleving op maat van de gast organiseren

  • Roompot stapt af van "voor iedereen hetzelfde" model
  • Een volledig nieuwe en unieke aanpak van gastbeleving in de sector
  • Nieuwe samenwerking met dé referentie in Europa
Roompot Vakanties gooit het roer om en zal zijn gasten vanaf de zomer van 2020 een nieuw en vooral uniek sport- en animatieprogramma aanbieden. Om hen die ultieme vakantiebeleving te laten ervaren zal het op maat van zijn gasten, het park en de seizoenen werken. Nederlands nummer een en Europa's nummer twee in de verhuur van vakantiewoningen gaat hiervoor een samenwerking aan met het internationaal gerenommeerde the entertainment department (ted).

Sterke uitbreiding aanbod vakantieparken Roompot

De afgelopen jaren leverde  Roompot Vakanties stevige inspanningen om zijn gasten een nog leukere vakantie te kunnen aanbieden en hen op het park welkom te laten voelen. Het totale aanbod groeide uit tot een portfolio van meer dan 150 vakantieparken in Nederland, Duitsland, Frankrijk, België, Spanje en Denemarken met zo'n 18.000 accommodaties, terwijl ondertussen heel wat bestaande parken een heuse metamorfose ondergingen. Dit is de vakantiegangers niet onopgemerkt voorbijgegaan; Roompot zag de tevredenheid van zijn gasten de voorbije jaren sterk stijgen.

Europa's nummer twee in de verhuur van vakantiewoningen zal de komende jaren geen gas terugnemen, integendeel. De recente aankondigingen over de komst van nieuwe vakantieparken, zoals het  Roompot Vakantiepark VeerseKreek in 2021,  het verwachte park in Oudenaarde in hetzelfde jaar en het luxeresort in Haamstede in 2022 bevestigen de ambities van de groep. Andere bekendmakingen zullen binnenkort volgen.

Animatie en sport op maat van de gast, het park en tijdstip van het jaar

Vandaag kondigt  Roompot aan dat het in 2020 afscheid neemt van de sport- en animatieaanpak die de sector typeert: voor iedereen hetzelfde, ongeacht het park, seizoen of profiel van de gast. In september van dit jaar startte Roompot met de eerste voorbereidingen om vanaf volgende zomer in de parken die het zelf exploiteert een sport- en animatieprogramma uit te rollen dat op maat van de gast, het park en de seizoenen is gecreëerd. Het luisterde hiervoor uitvoerig naar de wensen van de gasten en onderzocht wat hun vakantie uniek en compleet zou maken. Ondertussen zijn de teams in alle parken en op het hoofdkantoor druk in de weer om al die programma's vorm te geven en daarmee een unieke sfeer en beleving op te wekken.

Partnerschap met The Entertainment Department - dé referentie in Europa

Roompot haalt hiervoor ook de referentie in Europa voor in huis. Het tekende namelijk een partnerschap met the entertainment department, kortweg ted, waarmee het een innovatieve en op maat gemaakte gastbeleving op zijn parken zal creëren. Door de gast centraal te stellen bij alles wat Roompot onderneemt, zal ted product- en conceptondersteuning bieden bij de ontwikkeling van unieke animatieprogramma's, nieuwe technologieën op de parken aanreiken en installeren, kinder- en zwembadprogramma's uitwerken en voor heel wat andere verrassingen zorgen waardoor gasten een onvergetelijke vakantie op de  Roompot  parken zullen kunnen beleven en met unieke herinneringen huiswaarts zullen keren.

Bron: Roompot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten